إنشد يا قلبي غنوتك للجمال
وارقص في صدري من اليمين للشمال
ماهوش بعيد تفضل لبكره سعيد
ده كل يوم فيه ألف ألف احتمال
وعجبي

١٤٣٠/٠٣/٢٢

أصعب احساس







أصعب حاجه في الدنيا
لما تحب حد وتتعلق بيه
ويجي وقت تنحرم منه
وتلاقي نفسك فجأه
مش من حقك حتي لما تشوفه
انك تسلم عليه

هناك ٢٣ تعليقًا:

ELMASRYA - MOSLEMA LELLAH يقول...

يااااااااااااااه

فعلا أصعب إحساس

ازاي فجأة إنسان قريب قوي منك لدرجة انك حاسه إنه جواكي وحبه بيجري في دمك

وفجأة مثلا تلاقيه مع إنسانه تانيه وماتقدريش تقربي لأنه مابقاش من حقك بقى من حق إنسانة تانية

بس تعرفي لو قابلت إنسان سمح لنفسه إنه يبعد عني ويكون من حق واحده غيري هنساه تماما

رغم الألم والعذاب إللي هحس بيه هجبر نفسي على نسيانه لأنه استخسر روحه فيا ونسى حبي وعطائي ليه

موضوعك يجنن بسيط وهما كلمتين بس فيهم معاني كتير قوي

خالص مودتي وتحياتي

اعشق فى الليل ضوء القمر يقول...

هو إحساس صعب شويه
بس ممكن يكون فيه خير كده

blue-wave يقول...

فعلا صعبه
صعبه اوى

نوري يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
صاحب المضيفة يقول...

أصعب احساس بجد

حاجه لا تطاق

ربنا يعافينا ويسعدنا يارب دايما

تحياتي

اعشق فى الليل ضوء القمر يقول...

فينك

يا مراكبي يقول...

وعشن كده أصعب أغنية لأنغام بتقول:

ما بلاش نتعود كده على بعض
لحسن لو تهنا في يوم من بعض
هنزعل قوي
ونتعب قوي
لو مرة حسينابحنين ولقينا صعب نلاقي بعض

خالتى بمبة يقول...

صعب طبعا والاصعب جدا انك حتى متشفهوش بس دا حال الدنيا دوام الحال من المحال

نوري يقول...

ELMASRYA - MOSLEMA LELLAH

احلي حاجه في البوست ده
ان كل واحد هيفهمه بطريقته
مش شرط الي نقوله الكلام ده
يكون حبيب او حد راح لحد غيرناوسابنا
لا ده ممكن يتقال لصحابك
وده الي انا قصدت بيهم الكلام

ع كل حال
لو لقدر الله جالي حد
وعمل معايا كده
اكيد هيبقي موقفي زيك بالضبط
مش اقل واحتمال اكتر

نورتيني
بست وشز فور يو

نوري يقول...

اعشق في الليل ضوء القمر

هو اكيد طبعا فيه خير
ع اقل حال
عرفت مين الاصحاب من الكتاكيت

نورتني
بست وشز فور يو

نوري يقول...

Blue-wave

ااااااااااااه
دي صعبه جدا

نورتني
بست وشز فور يو

نوري يقول...

صاحب المضيفه

يارب
يعافينا كلنا

نورتني
بست وشز فور يو

نوري يقول...

اعشق في الليل ضوء القمر

موجوده اهو
لسه عايشه
شكرا لسؤالك

نورتني

نوري يقول...

يامراكبي

اه اه اه اه
جات ع الواوه الاغنيه دي
صعب انك تحتاج لصحبك
وتلقيه مش راضي يسمعك

نورتني
بست وشز فور يو

نوري يقول...

خالتي بمبه

بلعكس لو مشفتهوش
بيكون اريح
والله اريح
ده ايه الكابه دي

نورتيني يا خالتو
بست وشز فور يو

koketa يقول...

هو احساس صعب فعلا انا تقريبا اتخلقت وانا معاية الاحساس ده انا كل ما يبقى موجود حد بينور دنيتى وبحبه اوى بيرحل

نجمة قمر حبيب و بعيد يقول...

السلام عليكم
اول تعليق ليا معاكى يا رب يكون حلو
المشكلة مش احرمان اكتر من هتعملى ايه لما تشوفيه
هتكلمى هتبكى هتجرى هتصرخى هتتنططى
المشكلة اننا بنخاف حتى من اننا نلتقى
الرعب من لحظة العين فى العين
لما الهوا اللى عده يوصل عندك و تتنفسى تانى من حواليه
المشكلة هتعملى ايه لما تشوفيه
عشان كده بتحاولى تبتعدى عن كل شىء
لكن للاسف انت بتقربى من كل شىء بدون اى وعى ليكى
ليه بتسألينى عشان حبيتى !!!!!!
نجمة قمر

بنت أبيها يقول...

السلام علكيم

انا اسفة ان تعليقي خارج عن موضوع التدوينة

بس مش لاقيت شات بوكس اكتب فيه

فرحت اماعرفت انك سويفية

وحبيت اجي ادعوكي انك تشخبطي معانا في شخابيط سويفية وتنضمي معانا للشخابيط

وبعد اذنك انا ضيفتك عندي

اتمنى اشوفك اون لاين قريب

غير معرف يقول...

دي نووري اللي انا عارفاها كويس
كلام تحفة
واحساس توووب
وسلام بقى
your sister

نوري يقول...

kokata

ده بقي طبيعي انهم يرحلوا
بس المشكله فينا احنا
احنا الي مبقيناش نعرف الناس الي تستاهل من الي ميستاهلش
فالعيب اعترف انه فيا انا مش في حد تاني

يارب يرزقك ويرزقني
بالصديق الذي لا يرحل

نورتيني بزيارتك الاولي بجد
بست وشز فور يو

نوري يقول...

نجمه قمر حبيب وبعيد

اكيد طبعا هيكون حلو
اهلا بيكي يا قمرايه

انا معاكي بس
لما يكون الي بنكلم عنه ده حبيب
لكن انا مشكلتي انه صديق مش اكتر
بس كانوا بالنسبه ليا كل حاجه
ولقتهم بعد كده ولا حاجه

فايه رايك بقي

سيبك انتي نورتيني والله
بست وشز فور يو

نوري يقول...

بنت ابيها

ولا يهمك ياجميل
وانا جبت قلم ومستعده للشخبطه

بس اتأكدي من الايميل
لان تقريبا انتي مضفتنيش عندك لسه

نورتيني ياجميل
بست وشز فور يو

نوري يقول...

غير معرف

ماشي ياباشا
ربنا يخليكي ليا
بس ايه رايك
مش كلامي خلاكي عيطي
نياهاهاهاهاهاها

منوراني ديما يا حياتي يانادو
بست وشز فور يو