إنشد يا قلبي غنوتك للجمال
وارقص في صدري من اليمين للشمال
ماهوش بعيد تفضل لبكره سعيد
ده كل يوم فيه ألف ألف احتمال
وعجبي

١٤٣٠/٠٥/٠٥

أصرخ .. أصــرخ .... أصــــــــرخ





ما أصعب ان تتكــلم بلا صـــــوت


ان تحيــى كى تنتــظر المــــــوت


ما أصعب ان تشــــعر بالســـــــأم


فتــرى كل من حــــولك فتجده عــــــدم


ويسودك احســـــــاس النـــــــدم


علي صديق عرفته
و إثــم لا تعرفه


وذنب لم تقترفه


ما اصعب ان تشـــــعربالحــزن العميـق


وكأنه يكمـنٌ فى داخــلك ألـــم عريــــق


فستـــكمل وحــدك الطــريــق


بلا هـــــدفٍ بلا شــريكٍ بلا رفيــقٍ بلا صديق


فلذالك أصرخ افضل لك
وانا ايضا سأصرخ


لكي يخرج لي صوت

لكي يسمع لي صدي


وسأحيا بلا انتظار للموت

هناك ٦ تعليقات:

ياسر شمس الدين يقول...

ليه الحزن يانورى كفايه لكل صرخه الم كفايه لكل حاجه وحشه فى حياتنا هى حياه واحده هنصرخ ليه
بيت وشيز فور يو يا عسوله

نوري يقول...

حدوته مصريه

مهو المشكله انه
لولا الصرخه دي
لما كانت هناك حياه
انا لو مخرجتك كبتي بصراخي
همــــــــــــــــوت
فيبقي ليه بقي
اصرخ احسن لي وارجع اعيش تاني

وبعدين مش انا ولا انت
الي بنخلق الحاجه الوحشه
دي اتخلقت معانا
وفقنا عليها ولا رفضناها
موجوده موجوده

وكل ده مع احترامي لرايك
نورتني والله
بست وشز فور يو

Abo 7anf يقول...

السلام عليكم
معاكى حق
لولا الصرخه كانت بقى شعور مؤلم
الصرخه بتفرج كتير
متكتميش همك
او تخفى حزنك

يا مراكبي يقول...

ليه رد الفعل القوي جدا ده .. هدي نفسك شوية .. ده لسه الأيام فيها مآسي أكتر من دلوقت بكتير

اعشق فى الليل ضوء القمر يقول...

نورى
إيه الزعل الكبير ده
إنت لسه صغيرة على هم المشاكل و الصراخ من الأن
لسه الحياة مخبيا ليكى كثير ولسه أيضا السعادة المنتظراكى كثير

اعشق فى الليل ضوء القمر يقول...

نورى عاملة إيه و أخبارك إيه