إنشد يا قلبي غنوتك للجمال
وارقص في صدري من اليمين للشمال
ماهوش بعيد تفضل لبكره سعيد
ده كل يوم فيه ألف ألف احتمال
وعجبي

١٤٢٩/٠٩/٠٥

يعني ايه تاج

السلام عليكم

رمضان كريم ع الكل

وخاص للصايمين

وخصوصا قوي للي بيفطروا بلح باللبن

عشان انا بحبه

وخصوصا قوي قوي قوي بقي للي بيحبو القطايف

ياسلام ع القطايف هي دي رمضان يا ولاد اه والله

سيبونا بقي من الاكل دلوقتي

اصلي صايمه وجعانه شويه

بس انا النهارده كان عندي موضوع صغير كده كنت عايزه ابين هو ايه ده

بس لو انت مدون مش هيهمك قوي يعني

بس لو من خارج الوسط التدويني بيتهيئلي هيهمك

اصلي كل ما اقول لحد

جالي تاج

يقولي يعني ايه ويبصلي من فوق لتحت

فكنت عايزه افسر يعني ايه تاج بس من غير عرش والحجات التانيه دي

فندخل في الدرس الاول والاخير ده بقي

التاج عباره عن شويه اسئله خفيفه ومرحه واحيانا جد جدا

بيألفها واحد من المدونين

وبعدين يجاوب عليها ويبعنها بقي للي يعرفهم من باقي المدونين

في كومنت او في البوست نفسه بتاع التاج

واصحابه دول يجاوبوا عليها ويبعتوها لناس تانيه

و إلخ

يعني ممكن نقول عليها لعبه بين المدونين

بس لعبه حلوه جدا


بعد ده كله بقي

انا جالي تاج

وانشاء الله هنشوفه قريب

وهيبقي الدرس العملي بتاعنا

ههههههههههه

اشوفكم قريب

وادعولي

هناك ٨ تعليقات:

دنيتى الجميله يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا نورى
وطبعا انتى بتفكرينى بالبلح باللبن علشان انا لسه معملتهوش لحد دلوقتى بس بجد قريبا جدا بعد منخلص كل اللى عازمنايعنى على بدايه الاسبوع الجاى كده
ممكن اعملك بلح باللبن ليكى انتى مخصوص
وبالنسبه للتاج هو فعلا شىء جميل جدابس برضوا صعب جدا جدا
انا مبعرفش اجاوب على تيجان خالص
ربنا يعينك ويقدرك على موضوع التيجان ده
ونشوفك كده لبسه تاج الفرح
سلام لحد ما اطلع من الاوضه واشوفك

نوري يقول...

يارب بس مكنش تقلت عليكي
بسبب البلح باللبن
بس ياريت اول ما نخلص الناس الي حجزينا الاسبوع ده
اشوف الكبايه بعيني مليانه كده وحلوه
ههههههههه

اما بالنسبه للتاج فهو فعلا لعبه حلوه
انا بحبها بس فعلا صعبه قوي

بقلك ايه يلا اطلعي من الاوضه
عشان انا طالعه من اوضتي دلوقتي
وتعالي نتقابل في الانتريه
واعزمك ع حاجه
هههههههههههه

يلا بقي
هابي رمضان

صاحب المضيفة يقول...

نتمنى لكم صوما مقبولا وافطارا شهيا مع التمر باللبن


تحياتي

نوري يقول...

صاحب المضيفه

جزاك الله خيرا
اه واهم حاجه التمر باللبن

تحياتي ايضا

كراكيب عادل يقول...

كل سنة وانتي طيبة وتقبل الله منا ومنك

نوري يقول...

كراكيب عادل

امين يارب

وكل عام وانت بخير

غير معرف يقول...

بصى أهم حاجة فى الليلة دى هى البلح باللبن :)



و كل سنة و أنتى طيبة و تقبل الله منا و منكم رمضان إن شاء الله

نوري يقول...

انا ودماغي

ايون هو ده
برافون عليكي
البوست ده اصلا مكتوب
عشان كده
وكل سنه وانتي طيبه يا قمر


هابي رمضان