إنشد يا قلبي غنوتك للجمال
وارقص في صدري من اليمين للشمال
ماهوش بعيد تفضل لبكره سعيد
ده كل يوم فيه ألف ألف احتمال
وعجبي

١٤٢٩/٠٩/١٢

الدرس العملي للتاج الاول




ازيكم عاملين ايه


كويسين طيب الحمد لله


بس انتو بقي وحشتوني


النهارده هنبدأ بقي الدرس العملي بتاع البوست الي فات


ايوه كده برافو عليكم التاج


اه مانا جالي تاج عقبال املتكم


فرحانين انتو فيا مش كده بس ليكم يوم


المهم دلوقتي هو التاج فيا ترا يا هل ترا ايه هو التاج بتاع المره دي


ننزل بالقوانين الاول


1- توضيح اسم المدون الي اتكرم ومررلك التاج


ياسلام ع عيني وراسي الي مررلي التاج ده الاستاذ محمد صاحب مدونه الهاويPHP




2 - توضيح قواعد التاج


اي خدمه مهو ده الي سعتي بكتبه دلوقتي




3 - اتكلم عن اهم 6 اسرار في حياتك ربما لم يكتشفها الغرباء


وهوده السؤال الرئيسي بس هكتبه في ضهر الصفحه عشان الورقه تكفي




4 - مرر التاج ل 6 مدونين مع ذكر اسمائهم وروابطهم


نياهاهاها وده احلي سؤال في اللعبه دي




5 - ترك تعليق في المدونه الي همرر لها التاج


دي مقدور عليها في الاخر هنعملها




نرجع بقي لفقره 3 الي هيا


اهم 6 اسرار في حياتي


1 - الي بيشفوني لاول مره بيحسوا اني مغروره بس بعد كده بيعرفوا اني متواضعه


او بمعني اصح شخصيه عاديه جدا


2 - عصبيه جدا لدرجه اني ممكن انسي نفسي واتهور وبنكد بقيت اليوم


3 - بحب التجمعات جدا(لاني نوعا ما اجتماعيه) والشقاوه البناويتي بيني وبين صحباتي الي وحشوني قوي اهئ اهئ اهئ


4- اهم حاجه عندي بعد اهلي اصحابي وعلاقتي بيهم وبرتبط بلي يتعلق بيا بسرعه وده الي جيبني لورا


5- امينه جدا ع اسرار اي حد يدهاني فبالتالي انا بحب الحوديت جدا والكلام وان حد يقول لي سر ويستأمني عليه


6- بحب الاطفال الشقيه بخفه دم لكن العيال الكئيبه مبطقهاش




اما بقي الي هرمي عليهم قذيفه التاج ده ودي اجابه الفقره 4فهما






3 - خالتي بمبه ( حكايات ستات )


4 - استاذ ابراهيم ( انا وانا )




6 - ياسمينا ( انسانه )




ملاحظه صغننه


اولا ده اول تاج اجاوب عليه في حياتي


واول تاج يدخل المدونه دي


وكان صعب قوي


لدرجه اني سألت اصحابي


هو انتو اول مره شفتوني فيها كان احساسكم ايه اتجاهي ؟؟


فكانت اجابتهم هي معظم البوست ده


بس كده


يلا بقي كل تاج وانتو طيبين


و هابي تاج








هناك ٢٠ تعليقًا:

صاحب المضيفة يقول...

وانا اول واحد يرد على اول تاج لك في حياتك

:D:D:D


ربنا يسعدك وتفضلي كده على طول طيبة وكتومة أسرار غيرك



تحياتي

اعشق فى الليل ضوء القمر يقول...

قوة شخصية
بوست أو تاج جميل
تقبل الله منا ومنك وأعاد علينا رمضان أعوام مديده وأزمنة كثيره

media يقول...

يا حبيبتى يانورى
انا هاين عليا اعيطم الفرحه
انا جايلى 3 تيان وانتى الرابع
عااااااااااااااااا
انا بقي مش هحرم من حاجه هجاوبهم ومرهوملك

Hawy PHP يقول...

مبروووووك ،، اجاباتك قريبة من اجاباتي بردو

ومكنتش اعرف اني هكون اول واحد بمررلك تاج

وكل سنة وانتي طيبة ورمضان كريم

نوري يقول...

صاحب المضيفه

يارب تفضل الاول في كل شئ ع طول

تحياتي
بست وشز فور يو

نوري يقول...

أعشق في الليل ضوء القمر

انا شخصيتي قويه ؟؟
ده انا غلباااااان والله

امين يارب يتقبله منا ومنكم جميعا

تحياتي
بست وشز فور يو

نوري يقول...

لولا

جرا ايه يابنتي
ده انتي بتحبيني قوي
يعني هما اديلهم عندك زمن
وهتجوبيهم عشان تحدفيهم عليا
ده انتي قلبك قاسي قوي قوي

الله يسمحك
يلا اشوف اجباتك ع خير
بست وشز فور يو يا قمرايه

نوري يقول...

hawy php

الله يبارك فيك
بس ع ايه ؟؟ ههههههه

اه شفت بقي
بقي ليك شرف تمرير اول تاج لحضرتنا
بس ايه رايك في الاجابات النموذجيه بتاعتي دي
مش برافو عليه
فين الهديه بقي
هههههههه

بست وشز فور يو

كلام على بلاطة يقول...

كل عام وانتم بخير

نوري يقول...

كلام ع بلاطه

وانت بخير

media يقول...

ازيك يا نورى كل سنه وانتى طيبه
انا جاوبت التاج بتاعك وطبعا لازم ارد الهديه
عندى ليكى تاجين عشان مبقاش حرماكى من حاجه

منا عشان انا دايبه فيكى اوى خالص هديتك بتاجين

سلام وكل سنةوانتى طيبه

Abo 7anf يقول...

السلام عليكم
ازيك
كل سنه وانتى طيبه
واه الشخصيه الجميله دى
عقبال بقيت التيجان

دنيتى الجميله يقول...

لولولولولىىىىىىىىىىىىىىىىى

ايها الساده المدونين والمدونات
اليكم هذا الخبر الهام
نورى عملتها ودخلت طب اسنان

مبروك يا نورى عليكى الكليه
ربنا يوفقك فيها يا رب
يا سعدى يا حظى انا دوبت فيك على رأى العمده"مطرب غريب جدا بس جوزى بيحبه"
هههههههههههههه
يا سعدك يا حظك هتقعدى معايا فى بيت واحد وقعتى ومحدش سمى عليكى ياقمر

حد يقول كده يا ناس انا وضرتى فى بيت واحد" احمدك يا رب"

رمضان كريم

الســـاحر يقول...

كل سنه وانتى طيبه
وان شاء الله مايكونش اخر تاااج لا حاجه
وتكتبى اسرار تانيه عن حياتك
بس صفاتك حلوة اوى
معادا انك عصبيه وكده يعنى
ربنا يجعل كلامنا خفيف عليكى
هههههههههه
وكل سنه وانتى طيبه
واتمنى زيارتك مدونتى قريبا
وفى النهايه سلامى وربنا يوفقك

نوري يقول...

لولا

ياحياتي
وانا كمان بحبك
بس ايه الحب الي يودي في دهيه ده
بس عشان خاطرك هجاوبهم بس شويه كده

بس التاج بتاعي الي جاوبتيه برضه اونطه

نورتيني
بست وشز فور يو

نوري يقول...

abo 7anf

وحضرتك طيب

وبقيه التيجان انشاء الله قريب

تحياتي

نوري يقول...

دنيتي الجميله

يخليكي ليا يا مسيطاني انتي
ودي ميزه من مميزات ان يكون ليك حد تعرفه في الوسط بتاعك

بقلك ايه يا نونا ليكي
خلع ضرس مجانا بعد 5 سنين

نورتيني
بست وشز فور يو

نوري يقول...

الساحر

ايوه ايوه
ابعدو عني ساعه الحاله
اصل الشيطان وحش
هههههههههههه
وقولولي
اتأنا واستنا واهدا
واياك يا طربش تطلع

وكل سنه وحضرتك طيب
نورتني

shabfa2re يقول...

beeeeep beeeeep
happy eiiiiiiiid

romansy يقول...

كل دى تيجان
كل تاج وانتى طيبه
عيد سعيد
مع انها متاخره
يارب يحقق احلامك
كل سنه وانتى طيبه