إنشد يا قلبي غنوتك للجمال
وارقص في صدري من اليمين للشمال
ماهوش بعيد تفضل لبكره سعيد
ده كل يوم فيه ألف ألف احتمال
وعجبي

١٤٢٨/١١/٢٠

كـــل ســنــه وانــــت طـــيـــــب

كل سنه وانت طيب
ومن قلبي قريب
والسنه دي معايا
وإلي جاي ويايا
يا أغلي الحبايب
ياسكر ودايب
يا كل الحبايب حبايب
كلك خير وطيب
وعمري الي جاي هشيلك بين عيوني شيل
ولو هقدر ياروحي هجبلك نجوم الليل
حبيبي معاك الحب طعمه جميل
وعمري الي جاي هشيلك بين عيوني شيل
ولو هقدر ياروحي هجبلك نجوم الليل
حبيبي معاك الحب طعمه جميل
وكل سنه وانت طيب
--------
عيونك حبيبي
رموشك ياعيني
خدودك ياسيدي
ياسيدي الله عليك
وعيدك ده عيدي
وحبك نصيبي
وقلبك حبيبي حبيبي
انا عمري ليه
وعمري الي جاي هشيلك بين عيوني شيل
ولو هقدر ياروحي هجبلك نجوم الليل
حبيبي معاك الحب طعمه جميل
وكل سنه وانت طيب
----------------
وكل سنه وانت طيب
إلي اغلي مافي حياتي
إلي احلي صديقاتي
إلي من لا اطيق العيش بدونها
إلي عمري وكل حياتي
كل سنه وانتي بخير وسعاده
ياأجمل أم في الدنيا
يا احن حضن في العالم
يابئر اسرار عميق
كل سنه وانتي احلي واجمل
ام واخت وصديقه وحبيبه
كل سنه وانت طيبه
*********

هناك ١٢ تعليقًا:

ياسر شمس الدين يقول...

كل سنة ومامتك طيبة وانتى طيبة كمان يا نورى
بس مش تقوليلنا كام سنه
عشان نولع المدونات كلها شمع
ويا ريت تعملى حسابى فى التورتة او لو فيه احراج فى التورتة انا موافق على شندويتش من مؤمن

ياسر شمس الدين يقول...

وعلى فكرة انا نسيت اقولك
بست و شز فور يو
وفور يور مازر
يا عسل

الســـاحر يقول...

كل سنه وانتى طيبه
وصحبتك كمان
كل سنه وهى طيبه
وعلى فكره انا عجبنى اوى
الشعور الجميل اللى بينك وبين صبحتك
وللمره العاشره انا بقولك انا معجب اوى باسم
مدونتك
رومانسيه بالمايونيز
وشكرا على زيارتك لمدونتى
وفى النهايه سلامى وربنا يوفقك

حصان بري يقول...

كل سنه ووالدتك طيبه وتفضل علي طول معاكي
صاحبتك ومامتك واختك

كل سنه وهي بالف خير وصحه

نوري يقول...

ياسر شمس الدين
وانت طيب ياباشا
ونردهالك في الافراح
وبعدين ياعني شئ بديهي
انا عندي 17 سنه
يبقي ماما عندها كام سنه
اكيد طبعا 27سنه
ههههههههههههه
وبعدين مش عيزين خسائر
ونار بقي ومدونات تولع
هو كفايه انك تدخل علينا
بدسته جاتو من لارين مش مشكله عندنا
وبعدين انت املك كبير قوي احنا اصلا ملحقناش نشوف التورته
كانت افترست خلاص عقبال
معرفنا انها موجوده
انا ممكن اديك نص سندوتش بسطرمه
لو مفيش مانع
نورتني واسعدتني والله
انا بقي مش هنسي
اقولك(بست وشز فور يو)0

أجدع واحد في الشارع يقول...

كل سنة وانتى طيبة يا اجمل ام

يا ام حضن دافي

وقلب حنون

ويا ام كل القلوب

وعبقال مليون سنه


تحياتى

نوري يقول...

حصان بري
وانت كمان طيب
وكل المهمهات طيبين
ويارب مايحرمني منها ابدا
امين يارب
شكرا للزياره الجميله دي
الي بتيجي كل فين وفين
نورتني(بست وشز فور يو)0

نوري يقول...

اجدع واحد في الشارع
يااهلا بالجدع رجال المنطقه
مرسي بكوغ ع الكومنت الجميل ده
هي فعلا اجمل ام واحن قلب وادفي حضن
ده وانتو متعرفوهاش
مبالك ياجماعه لو شفتوها
هتقولو ايه بس
احرجتوني والله
ههههههههههه
شكرا بجد ع الزياره الجميله
نورتني(بست وشز فور يو)0

نوري يقول...

الساحر
والله انا معرفه اقولك ايه انا لسه مكتشفه دلوقتي الكومنت الجميل بتاعك ده
معلش ياسعادت الباشا اعذرنا ع الغفله الكبيره دي
وكل سنه وانت كمان طيب
وشكرا ليك انت كمان ع الزياره الجميله دي
وربنا يوفقنا جميعا
اعذرني والله اسفه(بست وشز فور يو)

عاشقة الجنة يقول...

السلام عليكم أزيكم يا جماعة أنا وحدة جديدة في المجموعة بتعتكم من مصر أتمنا نستمتع مع بعضينا بارسائل الأيمانية الجميلة عاشقة الجنة

عاشقة الجنة يقول...

أزيك يا نوري عملة اية أنا وحدة عرفاكي قوي بس أنتي مش عرفاني كلميني ممكن تعرفيني سلامي لكل الحبايب سلام

نوري يقول...

عاشقه الجنه
مش انتي دخلتي هنا برجلك اليمين
يبقي قولي ع نفسك يارحمن يارحيم
ده احنا هنريحووووووووووكي
وبعدين هو انا لسه هكلمك واعرفك
مانا عرفتك خلاص
مش بقلك بحس بيكي
ده انتي الغاليه مرات الغالي
نورتيني يانانو
و(بست وشز فور يو)0