إنشد يا قلبي غنوتك للجمال
وارقص في صدري من اليمين للشمال
ماهوش بعيد تفضل لبكره سعيد
ده كل يوم فيه ألف ألف احتمال
وعجبي

١٤٢٨/٠١/٢٥

أهلا بيا معاكو النهارده

هااااي انا حاسه بجد اني اتولدت النهارده من
جديدلانه راح يكون ليا اصحاب كتير قوووي منكم
_ان شاء الله_
وده شيء انا بجد مبسوطه بيه جدا لاني تقريبا عرفت
كل واحد فيكوا قبل ما اقدم علي هذه المخاطره
_حلوه العربيه الفسحه دي _
فبجد عجبتني الفكره مع العلم ان دي اول مره في حياتي اعملها
والله يسامح بقي الي كان السبب والي ناوي يسأطني في ثانويه عامه
بس والله فداكم يعني هي الدنيا ايه غير كمبيوتر ونت ومدونه وشويه
حجات فوق بعض كده
انا تقريبا المره دي كلامي خلص
بس احب اتمنا حاجه اخيره هي انكم تتقبلوني صديقه معاكو في المدونات

هناك ١٤ تعليقًا:

mariam يقول...

اهلا بيكى معانا فى عالم التدوين
و احب اقولك انك بقيتى صديقه خلاص
و ان شاء الله جو المدونات هيعجبك جدا
و ان شاء الله تستمرى
و اتمنى لكى مدونه متألقه
عجبنى قوى اسم المدونه رومانسيه بالمايونيز
تحياتى ليكى

توهة يقول...

يا سيتى تنورى عالم المدونات


وشكلنا حناكل كتير عندك هنا
هههههههه



تحياتى

أجدع واحد في الشارع يقول...

والله مش عارف اقولك ايه على الكلام اللى انتى قولتيه عندى بس بجد انتى هتكونى مدونه جامدة اوى
ولما حد يحب يفضفض بحاجة باين عليه هيجى يقولها هنا
ربنا يستر بقا

salateenoo يقول...

اهلا اهلا ...
ورينا الهمة ياللاا :)

نوري يقول...

حمد لله ع سلامه القمر عدت انفلونزا التاج بسلام الحمد لله انا متشكره لانك اول وحده دخلتي ليا بس يرب تكوني دخلتي برجلك اليمين وبالنسبه للاسم انت لو عرفتي معناه هتموتي ع نفسك من الضحك بجد
شكرا ياعسل لمرورك ويا رب ديما تكوني معايا ع الخط

نوري يقول...

اهلا بيك يا توهه على ارض الرومانسيه ولو في اي وقت طنط معملتش
اكل تعالي و(المنيو) جاهز عندي
يا باشا
شكرا لمرورك وبالهنا والشفا

نوري يقول...

يعم باسم اهلا وسهلا بيك وبعدين انا احب ان مدونتي يكون ليها طابع خاص فلو اي حد فيكم يحب يبعتلي حاجه خاصه بالموضوع وانشرهاله هنا باسمه او اسم مش معروف مفيش اي مشكله يا معلم وتاكد ان مدونتي مفتوحه للعايز حاجه
شكرا لمرورك يا اجدع واحد في الشارع

نوري يقول...

انا خلاص بدات حفر بس مش عارفه رجاله عبد الناصر راحوا فين
هاهاها
شكرا ع المرور وعني انا هوريك الهمه بس ابقي انت شفها
نورت وسعيكم مشكوووور

rony يقول...

بسم الله...ندخل برجلنا اليمين
ان ان ان اةةةةة
الحبايب كلهم هنا اهو
ايه ياست نورك ونور للكل ان شاء الله الكلام الكبير ده
نورتى طبعا عالم المدونات زى ماانتى شايفه احنا علقنا نور على مدونتك بس الساقع والجاتوه عليكى بقى
بس اهم حاجه اوعى ياشابه ناخدك من الثانويه العاميه ترجعى تدعى علينا بعد كده
بس قوليلى بقى احنا نناديلك نقولك ايه
؟

نوري يقول...

ايه ده القمر وصل يا ددعان عشان تكمل المجره بتاعتي هاهاها
ليه بس كلفتي نفسك نورك كان كفايه ياستي
وبعدين الثانانونه العاميه دي مفيش حاجه بتحوء فيها وبعدين حرررررام ده انا في اجازه دلوقتي
بس انتو كلكم كده ادعولي وانا عليا الباقي
اما تناديني بأيه دي سهله خالص (نوري)
شفتي بقي ولا اسهل
وشكرا ياجميل لخطوتك العزيزه دي وابقي اغلطي وكرريها.

أحمد يقول...

مرحبا بيكى فى عالم الأحلام الرائع
:)

نوري يقول...

اهلا بيك في
عالم مدوناتي
بس ده بقي عالم
واقعي شويه
انا مبسوطه جدا
انك رجعت من اول بوست
عشان تعلق عليه
وشكرا لمرورك الكريم

غير معرف يقول...

مساء الفل على كل من فى الموقع

غير معرف يقول...

يا صديقتي اجعلي الزمن يتعلم منك
http://a-a-a-a1990.spaces.live.com