إنشد يا قلبي غنوتك للجمال
وارقص في صدري من اليمين للشمال
ماهوش بعيد تفضل لبكره سعيد
ده كل يوم فيه ألف ألف احتمال
وعجبي

١٤٢٨/٠١/٢٧

انا عارفه اني اتاخرت وان البوست ده كان المفروض ينزل يوم14
بس انا ببعد عن الشبهات لان الاحتفال بالفلنتين
بدعه وكل بدعه ضلاله وكل ضلاله في النار
والله انا مش بتريق بس كتير اسمع ان شيخ يجي
يقول( اعياد الميلاد حرام بس ممكن تحتفيلو بيه قبله بايام اوبعده بايام)يعني
تحايل ع المنكر من وجهه نظرهم انه صح
كلامي صح ولا غلط؟
بس انا المفروض كنت انزله امبارح بس معرفتش
بس لسه برضه مصره اني اقول
happy valentine day
كل اهلي واصحابي وخاااااصه اصحابي الجداد(البلوجريه) والي
ردو عليا منهم اكتر خصووووصيه
وانتو عارفين ان ده احلي عيد حب مر عليا
ليه فيه ايه مالو يعني؟
هقول لكم اه
لان في ليله عيد الحب ل2007سنه
خرجت اول مدوناتي للنور
هتقولو لي
طب وفيها ايه يعني ما احنا كلنا مدوناتنا خرجت في يوم للنور
هقول لكم لا فيها كتير بالنسبه ليا
لان ده معناه ان مدونتي انشاء الله هتبقي كلها حب في حب
وفرح في فرح ورومانسيه كتييير كمان
مع شويه نكد وماساه وهم وغم
ايه ده انتو اتضايقتو لا خلاص بلاها نكد انا اصلا مش نكديه بطبعي
بس انا كنت بعمل حساب للظروف
بس انتو رضاكم عندي احسن .خلاص متفقين
طيب يبقي اخر مره اقولكم
happy valentine day
ويارب تكون سنه سعيده عليكم وعليا وعلي كل البلوجاريه
بس خلاص

هناك ٦ تعليقات:

mariam يقول...

نورى الجميله
كل سنه و انت طيبه
انا مبسوطه انك فرحانه بمدونتك
بجد شعورك واصل لى
المهم انك منوره معانا

نوري يقول...

ربنا يخلي لنا مريم ولا يحرمنا منها ولا من مدوناتها ابدا امييييين
انا فرحانه بالمدونه لاني تعبت فيها قووووي
وكمان عشان عرفت اصحاب زيك وزي كل الي علقوا ع المدونه الاولي
ويمكن عشان فاضيه وفي اجازه فمتحمسه شويتين
بس يريت تكملي ومتزهئيش مني ابدا ونورت مدوناتي ياباشا

admelmasry يقول...

هابي فانتين داي يا جميل

وعقبال ما تكون مدونتك دي اشهر المدونات

نوري يقول...

هاي ادم عيونك هي الي جميله عشان كده كل حاجه في عينك جميله
وكل سنه وانت طيب
وبعدين مدونتي دي منغيركو ملهاش لزمه وانتو اصحابها قبلي
وهابي فلنتين داي عليك

أحمد يقول...

ربنا يفرح كل أيامك يا نورى

نوري يقول...

مبرمج حر
وايامكم كلها يارب