إنشد يا قلبي غنوتك للجمال
وارقص في صدري من اليمين للشمال
ماهوش بعيد تفضل لبكره سعيد
ده كل يوم فيه ألف ألف احتمال
وعجبي

١٤٢٩/٠٣/٠٦

مـــــــــــجنونة في زمن مــــــجنون

دخلت أقرأ في السرير
وأبحث في مخيلتي عن
كلــــــــمة حـــــــب
بين كلماتي الصماء
كلمه لم يكتبها قلم
كلمه بيضاء نقيه
كلمة لها طابعها الخاص
وتأثيرها الفريد
كلمه تصبح رمزا
تصبح لغزا
وسوف تكون سرا
كنت ابحث عن معني
لم يرَ احدا
ولم يره احد
ليصبح سر مكنون
والليل حولي سكون
وأنا مازلت غارقه
في الصمت المجنون
فمن رأوني في تلك الليله
هم من همسوا بتلك الكلمه
هم من قالوا اني مجنونه
لاني ابحث عن شئ
لم يوجد
ولن يوجد
فانا اصبحت مجنونه
في زمن مجنون
وما اجمل حركات تلك الجنون في عيني

هناك ٢٦ تعليقًا:

Hawy PHP يقول...

كلامك جميل ولكن ما فهمته انه لا وجود للحب وهذا غير صحيح

او ربما اكون فهمتك خطا :S

شاب نفسة يحقق حلمة يقول...

كلامك جميل ورومانسي فعلا بس خيالي قوي
تحياتي ليكي واتمني زيارتك

أجدع واحد في الشارع يقول...

اولا ازيك

وبعد كده بقا

ليا سؤال

ليه عايزة حبك يكون صامت


بس مش عايز اقول حاجة تانى

الحب موجود

بس اللى يحسة

تحياتى ليكى

صاحب المضيفة يقول...

ابداع في العرض

وقوة في الاداء


فعلا

جميلة



دمت بسعادة

بنوته مصرية يقول...

عزيزتي

الحب في صمت انتحار بطئ

دعي قلبك يحب وليس في صمت ولكن مع من يستحق قلبك فعلا

تحياتي ودمتي مبدعه

رودي

ياسر شمس الدين يقول...

ما احلى هذا الجنون

فرنسا هانم يقول...

مين بس قال ان انتى مجنونه
لا طبعا
ابحثى عن الحب فهو موجود
ولكن قليل الوجود
لن نقول نادر

واحد بيدور علي قلبه يقول...

كلامك حلو بس صعب قوي انك عايزه تموتي الحب
مفيش دنيا من غير حب والحب الصامت هو قتل الحب اتكلمي زي ما محمد منير بيقول
بس بجد بوست جميل

doda يقول...

بيقولوا عليكى مجنونة

انا موافقة على كدة

بس انتى احلى مجنونة


البوست جميل وكلامك لذيذ

وشكرا على شؤالك عليا فى الفترة اللى مكنتش بدون فيها

بس كدة كانت النفسية مش اللى هى فلو كنت دخلت كنتوا هتتعكننوا معايا ولية بس كدة
قلت لما الكابة تروح ابقى اكمل بقا
والحمد لله عدت

الســـاحر يقول...

بصى انا هقولك على حاجه
اعزرينى
انا اسف
لو كنت فعلا مازرتكيش كتير
او كنت حتى مابكتبش كتير اليومين دول
بس ده والله علشان الدنيا مخبطه معايه شويه والله
الحمد لله
ومش قادر اكتب
ومضايق بجد
لدرجه وياريت ماتزعليش منى وتفهمينى
انا والله دخلت عندك علشان اقولك ماتزعليش منى
وحتى ماقرتش موضوعك
سورى
بجد فعلا الدنيا مش مظبطه معايه اليومين دول
بس اوعدك علشان خاطرك
قريب جدا هكتب حاجه جديده واسميها باسمك
علشان ماتزعليش
يل سلام
وربنا يوفقك

نوري يقول...

hawy php

هو انت مفهمتنيش صح قوي يعني
انا الي قصدته ان حبي ملوش كلمات توصفه لدرجه انه اختفي فبقيت مجنونه بيه
بس هو ده اموقف

نورتني(بست وشز فور يو)0

نوري يقول...

شاب نفسه يحقق حلمه

اشكرك ع رأيك
بس هي دي احلي حاجه فيه
انه خيالي
عشان الحقيقي
لازم ميكونش جنون

نورتني(بست وشز فور يو)0

نوري يقول...

أجدع واحد في الشارع

أولا انا الحمد لله تمام

ثانيا
انا مش عيزاه صامت ولا حاجه
وانا عارفه انو موجود وكل حاجه

بس انا حبي مش عارفه القيله كلام يوصفه

وده دليل كبره في نظري
وسبب جنوني بس كده

نورتني(بست وشز فو يو)0

نوري يقول...

صاحب المضيفه

ربنا يخليك
انا فخوره برأيك بجد
واشكرك عليه

دمت اسعد
نورتني(بست وشز فور يو)0

نوري يقول...

بنوته مصريه

شكرا للنصيحه الطيبه
انا هحطها فعلا حلقه في ودني
ولا يهمك يا جميل
بس انا هقولك ع حاجه
انا مش بحب بصمت
بس لو في يوم هحب
فهحب في هدوء

نورتيني انسه رودي
ودمتي جميله (بست وشز فور يو)0

نوري يقول...

حدوته مصريه

عندك حق يا ياسر
ما اجمل جنوننا
في محبه كتلك المحبه

نورتني(بست وشز فور يو)0

نوري يقول...

فرنسا هانم

ولاد الحرام هما الي قالو عليا كده
والله مش لازم ندور عليه لانه هو الي سريع الوصول لينا
واكيد انه اسرع مننا
ولعلمك هو مش قليل خالص
بس صعب رؤيته بوضوح

نورتيني يا خالتي
وديما كده(بست وشز فور يو)0

نوري يقول...

واحد بيدور ع قلبه

انا والله مش عيزاه يموت خااااااالص
ده احنا منغيره نموت احسن
بس انا بحب اخليه هادي بجنونه
ولو كان صامت هنطقه بس برضه بهدوء
بس هو ده الموضوع

ربنا يخليك ده بعض مما عندكم

نورتني(بست وشز فور يو)0

نوري يقول...

doda

يعني انتي موفقه ع اني مجنونه
ماشي ع بركه الله
بس محدش يلومني ولا يعتب عليا
هههههههههههههه
ده انتي الي احلي بنوته والله يا دودو
وانتي الي اجمل

وبعدين يا ستي لا شكر ع واجب
ده احنا زمل برضه ولا ايه
ومتخليش الكأبه في يوم تسيطر عليكي
عشان نورك مينطفيش
وحمدلله ع سلامت الجميل

نورتيني للمره الاولي(بست وشز فور يو)0

نوري يقول...

الساحر

لو خبطت الدنيا فيك متسبهاش
وخبط ودشدش فيها
محدش واخد منها حاجه
وربنا ميجيب زعل ابدا
بس انا لما سألت عليك ده كان واجبي اتجاه زميل تدويني مداوم ع زيارتي زيك
فكان لازم اتطمن واسأل

وربنا معاك في الي انت فيه ويقويك ع الدنيا ويقوينا كلنا
نورتني(بست وشز فور يو)0

Abo 7anf يقول...

موضوع جميل
بس الحب الصامت فرصه نجاخه قليله
او بالنسبه لرايلا المتواضع بيفشل
بس بجد معانيك حلوه قوى

صوت من مصر يقول...

والله لو الرومانسيه هتبقى بالكاتشب والميونيز يبقى انا كمان محتاج ازود عليها كفيار عشان تحلو ولا ايه
عموما كلامك جميل جدا

Ahmed Al-Sabbagh يقول...

جميل او ى

كلمات اكثر من رائعة

احمد

نوري يقول...

abo 7anf

اولا اهلا ووسهلا بيك
وانا معاك ان الحب الصامت فاشل
بس الحب الهادي الي انا قاصداه
من وجهه نظري انه انشاء الله
لو موجود هينجح

ربنا يخليك ونا اعتز بالشهاده دي
نورتني(بست وشز فور يو)0

نوري يقول...

صوت من مصر

احنا في الخدمه
وعندنا كماله كمان لو تحب
وفي قائمه بالسيفود لو تحب

ربنا يخليك
واشكرك بجد ع رايك
دي شهاده ليا اعتز بيها
بجد نورتني(بست وشز فور يو)0

نوري يقول...

ahmed alsabbagh

ياهلا يا اهلا
ياااه طولت الغيبه قوي
واضح ان الكتاب واخد كل وقتك
بس ربنا يكملهولك بخير

اشكرك جزيل الشكر ع رأيك

ونورتني(بست وشز فور يو)0