إنشد يا قلبي غنوتك للجمال
وارقص في صدري من اليمين للشمال
ماهوش بعيد تفضل لبكره سعيد
ده كل يوم فيه ألف ألف احتمال
وعجبي

١٤٣٣/٠٣/٣٠

نــص بيضحـــــــك :) .. والتانـــــي زعــــــلان :(


جوايا احساس غريب قوي ..
اول مره احس اني مش فاهمه نفسي او انا بفكر في ايه وازاي ..
يوم ما اقول لا ده كده كفايه جبت اخري
الاقي نفسي بتقولي ليه بس كده مش هتلاقي اجمل من حياتك دي بطلي عنطزه ..
ويوم ما اقول الله ايه ده انا فوق في السما
الاقي الي يرد عليا بقوله مش قوي يعني مش مستاهله .. ده اقل من العادي
كل الي مريحني اني استخرت ربنا ومن ساعتها مفيش طوبه في طريقي ..
ولما باب بيتقفل بلاقي المفتاح في ايديا ..
يمكن انا مرتاحه عشان ربنا اختارلي ..
وتعبانه عشان مفيش حد كامل ..
ولا اعتبر ده طبع بشر محدش عاجبه حاله ..
الله اعلم ..

ده كان كل الي فكرت فيه وجه في بالي وانا بسمع كلمات الاغنيه دي
حسيت اني مش انا الوحيده الي عندي تناقض .. لا ده اهو في ناس متناقضه وعايشه عادي اهو ..
شوف معايا كده ..

انا مش فارس ولا فتا احلام .. انا زحمة وربكة وشغل جنان
نص بيضحك والتاني زعلان ..
انا شيخ فلتان ..
طيب .. شرير .. وجريء .. وجبان
اوقات مشرق واوقات بهتان ..
وساعات سلم وساعات تعبان ..
مفتري جدا وكمان غلبان ..
شبابيك وبيبان .. توهه عنوان ..
انا من الاخر عفريت لابس بدلة انسان ..

بس الي لسه معرفتوش بقي ... اعمل ايه انا دلوقت ؟؟؟

ليست هناك تعليقات: